25 септември 2017
  •  Говорят медиците

Колко струва космосът?

| ПОСЛЕДНА ПРОМЯНА 14 септември 2017 в 13:3910230
Снимка: Youtube

Космическите изследвания са от съществено значение за оцеляването на човешката раса, но може ли космосът да ни направи по-богати?

В космоса може да се намерят обекти, съдържащи елементи, които са много ценни на Земята. Например някои астероиди може да струват милиарди или дори трилиони долари, защото в тях могат да се открият най-скъпите метали от платиновата група, които са рядко срещани на земята, но необходими за високите технологии и електрониката.

Учените смятат, че някои астероиди съдържат повече метали от VIII група на периодичната система (подгрупа платинови метали), отколкото са всичките земни запаси. Един астероид, който премина през 2015 г. близо до нашата планета, съдържаше около 100 милиона тона платина и други скъпоценни минерали на стойност 5.4 трилиона долара.

Youtube каналът Life Noggin представи видеоклип, който ще ви помогне да научите колко пари можете да спечелите от космическите обекти.