09 декември 2019
  •  Говорят медиците

Поредното издание на Sceptics in the Pub ще е на тема Марс

| ПОСЛЕДНА ПРОМЯНА 16 ноември 2015 в 09:2117650

Екипът на ratio.bg организира поредното събитие от серията Sceptics in the Pub във вторник вечер. Този път тематиката ще бъде малко по-космическа и изключително актуална спрямо големите открития от последните няколко месеца. Изданието ще бъде посветено на Червената планета, а на гости на събитието ще бъде известния български астроном и лектор Камен Козарев.

Ето го и официалното съобщение:

Марс присъства в новините на NASA постоянно, особено в последните няколко месеца. Следи от течаща вода и индикации, че соларните ветрове са унищожили атмосферата на Червената планета - това са само най-големите новини.

Какви са техните последствия, какво можем да очакваме в следващите месеци и към какво се фокусират изследванията на учените сега?

На тези въпроси ще ни отговори Камен Козарев - нашият гид из Марсианските хроники, поне на 17 ноември. Елате в Bar Vintage (ул. Г. С. Раковски 179) от 19:30 часа, за да се включите в новото марсианско издание на Skeptics in the Pub. Доброто настроение и напитките с комплимент от заведението са гарантирани, но не и вероятността да срещнете малки зелени човеци на бара!

Skeptics in the Pub е неформално събитие, създадено, за да среща хора, които се интересуват от наука и критично мислене. Под името Skeptics in the Pub вече се организират събития в повече от 20 европейски държави, а за пръв път от около година насам такива събития се организират и в България от екипа на RATIO.

За момента във Facebook страницата на събитието са потвърдили участието си над 70 човека.

Заповядайте този вторник, 17 ноември от 19:30 ч. в Бар Vintage.