16 септември 2019
  •  Говорят медиците

В кренвирши и хотдог има човешка ДНК

| ПОСЛЕДНА ПРОМЯНА 28 октомври 2015 в 14:2780610
Снимка: www.foodqualitynews.com

Американски изследователи са намерили в кренвирши и хотдог човешка ДНК. Освен това, в много колбаси са открити хранителни компоненти, които не трябва да са там.

Експерти от компанията Clear Food Labs, провели проучвания в САЩ, изнесоха тези заключения пред The Telegraph. Но веднага увериха обществеността: не става въпрос, че който е ял кренвирши, е станал човекоядец, разбира се.

Резултатите от проучването всъщност сочат липса на хигиена. Просто в един или друг продукт може да е попаднала човешка телесна течност, например слюнка. Според експертите човешка ДНК се съдържа в 2% в произведените в Съединените щати кренвирши и хотдог.

При това, 2/3 от случаите на намерена човешка ДНК са във вегетарианските кренвирши. Друг интересен факт е, че в последните, въпреки написания състав в етикетите, в 10% от случаите има месо. Имало е и случаи, при които в птичи колбаси се съдържало свинско месо.

Специалистите на Clear Food Labs изследвали с помощта на геномна технология съдържанието на 345 образци, получени от 75-те най-големи производители на хотдог в Америка.

Според професор Мелинда Уилкинс (Melinda Wilkins) от Мичиганския университет, тези заключения принуждават специалистите да направят нови изследвания в тази област.

"Кренвиршите винаги са били загадъчно месо", - се казва в доклада на Clear Food Labs.

13 септември 2019 в 00:003404