13 ноември 2018
  •  Говорят медиците

Видео: Реакцията на Илън Мъск при старта на Falcon Heavy

| ПОСЛЕДНА ПРОМЯНА 12 февруари 2018 в 16:4624680

National Geographic публикува видео, на което Илън Мъск наблюдава старта на Falcon Heavy. Самият основател на SpaceX показа свои снимки в instagram по време на изстрелването с анонс "Любов и ралети".

Стартът на тежката ракета Falcon Heavy се превърна в едно от най-забележителните събития в космическата индустрия през последните години. Не на последно място, вниманието на широката общественост бе привлечено от грандиозния пърформанс на компанията SpaceX, която пусна в орбита личния автомобил на Мъск - червената Tesla Roadster. Илън Мъск успешно изстреля своята кола, приземи перфектно двата странични ускорителя на ракетата, но разби централния, който трябваше да кацне на платформа в океана, а автомобилът се отклони курса си и сега ще обикаля на орбита между Марс и Главния астероиден пояс.

National Geographic публикува видео, показващо как Мъск наблюдава това събитие.