Най-големият онлайн магазин и една от водещите интернет компании в света Amazon е на път да влезе в още един сегмент – този на музикалния стрийминг срещу заплащане. Според непотвърдена информация на The New York Post, компанията на Джеф Безос разработва услуга, която ще бъде пряк конкурент на приложението за слушане на музика Spotify.
Въпреки че проектът все още е в ранна фаза, ръководството на онлайн гиганта вече води предварителни разговори с мениджъри от музикалната индустрия за лицензиране на голям брой музикални парчета. Според изданието, компанията ще пусне услугата през есента.
Към момента Amazon е в много добра позиция да наложи подобен продукт. Тя разполага със собствено портфолио от таблети и смартфони, онлайн магазин за мобилни приложения, най-големия електронен магазин, гласовия асистент Echo, както и редица други свързани услуги.
Според медията, Amazon ще предложи на потребителите ценови пакети, сходни с тези на Spotify. Предвидена е и отстъпка, ако услугата се използва заедно с Echo. Към момента създадената в Швеция услуга Spotify има 20 милиона платени потребители, а аналогичната музикална платформа на Apple – два пъти по-малко.